Beste Fletcher Gast,

Wij ontvangen veel vragen of onze hotels open mogen zijn. Vanzelfsprekend heeft de gezondheid van onze gasten en medewerkers onze hoogste prioriteit. Volgens de richtlijnen van de overheid en veiligheidsregio’s is het toegestaan om hotels geopend te hebben. Daarnaast mogen de eet- en drinkgelegenheden in de hotels eveneens geopend zijn echter uitsluitend voor hotelgasten.

Bekijk ons Protocol Coronavirus voor zakelijke gasten

Wij laten u graag zien welke maatregelen Fletcher Hotels in de hotels genomen heeft voor de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers, en om risico’s op besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen.

 

Maatregelen



Kosteloos Annuleren

Wij begrijpen dat door de afgelopen weken de behoefte is ontstaan om er lekker op uit te gaan, maar dat de onzekere situatie u mogelijk weerhoudt om een paar dagen weg te boeken. Om u gerust te stellen bieden wij u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren, zodat u nooit uw geld kwijt bent en u altijd de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of te annuleren. Om welke reden dan ook!

  • Annuleer uw boeking t/m de dag van aankomst geheel kosteloos.
  • Neem contact op met de Fletcher Receptie via receptie@fletcher.nl of 0347- 750 430 

In het geval dat u uw boeking wenst te verplaatsen en de nieuwe datum of bestemming valt duurder uit dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. Geldig op boekingen gemaakt via fletcher.nl of onze hotelwebsites. 
 

1,5 meter samenleving

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu onderdeel is van ons dagelijkse leven. Fletcher Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen zijn alle hotels volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Wat wij bij onze hotels doen om de veiligheid van onze gasten te waarborgen:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Alle hotels zijn voorzien van informatie over COVID-19 en managementinstructies.
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.

 

Maatregelen in onze restaurants:

  • Gelieve te wachten op de aangegeven plek tot onze host u uw tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Maximaal 4 gasten per tafel.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Er is roomservice mogelijk.

 

 


Veelgestelde Vragen
1,5 meter samenleving


Mogen hotels open zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om hotels geopend te hebben.

Mogen restaurants gevestigd in hotels open zijn?
Ja, Eet en drinkgelegenheden in hotels mogen geopend zijn ten behoeve van hotelgasten. Dit is eveneens opgenomen in de noodverordeningen van de verschillende veiligheidsregio’s.

Is het bezoeken van een hotel veilig?
Fletcher Hotels heeft alle hotels ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Fletcher Hotels heeft er alles aan gedaan de risico’s tot een minimum te beperken.  

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Ja, dat is mogelijk. Alle hotels bieden roomservice aan.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, uiteraard kunt u bij ons ontbijten. Enkel bieden wij u, vanwege de hygiëne maatregelen, een à la carte ontbijt aan in plaats van een ontbijtbuffet. Het ontbijt is net als lunch en diner ook mogelijk op uw hotelkamer.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Om u gerust te stellen in deze onzekere periode, biedt Fletcher Hotels u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren, zodat u nooit uw geld kwijt bent en u altijd de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment, of geheel te annuleren.  Om welke reden dan ook!

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Ja, u kunt tot op de dag van aankomst uw boeking wijzigen via de Fletcher Receptie 0347-750 430 en uw datum en/of bestemming veranderen naar keuze, of deze te annuleren. In het geval dat de nieuwe datum of bestemming duurder uitvalt dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. Deze garantie is alleen geldig op boekingen die gemaakt zijn via fletcher.nl of onze hotelwebsites.

Hoe weet ik welke faciliteiten er per hotel geopend zijn?
De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar, o.a. de zwembaden, bowling, sport en wellness faciliteiten zijn tot nader order gesloten.

Zijn huisdieren toegestaan?
Neem contact op met het hotel naar keuze. Dit kan namelijk per hotel verschillen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een (elektrische) fiets van het hotel?
Ja, het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren bij hotel.

Kan het zijn dat de hotels opnieuw sluiten?
Nee, reeds geopende hotels blijven open en zullen niet opnieuw sluiten. Er is nooit sprake geweest van verplichte sluiting van de hotels. Volgens de richtlijnen van de overheid en veiligheidsregio’s is het toegestaan om hotels geopend te hebben.

Heeft Fletcher Hotels Corona patiënten opgevangen?
Fletcher Hotels heeft meerdere  hotels beschikbaar gesteld voor de opvang van patiënten. Het leek erop dat een groot aantal hotels ingezet zou worden echter is er uiteindelijk niet 1 hotel ingezet. Uiteraard zijn we blij dat het niet nodig is geweest om onze hotels in te zetten als zorghotel. Vanzelfsprekend hadden we graag een helpende hand willen bieden en uiteraard blijven we klaar staan indien de veiligheidsregio’s ons nodig hebben.

Even geduld a.u.b.
Resultaten worden ververst.

Wij gebruiken cookies.

Fletcher Hotels gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om de website nog gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer in ons cookiebeleid.  Indien u niet akkoord gaat met het plaatsen van alle cookies, kunt u dit instellen via uw Browser. Meer info